16 juni en ung mammas tankar och vardag

"Du går miste om din ungdom" "du har förstört ditt liv" Vad har jag förstört? Vad går jag miste om?j
a det undrar jag faktist med. jag kan ju fortfarande träffa min vänner. klart att det är smidigare att dom kommer till mej å så , men det är ju inga problem. inte för mig och oliver iallafall. han är med överallt, å de är väl så det ska vara? även om man är 35 menar jag? så har  man väl med sina barn till sina vänner? jag har iaf alltid vart med mina föräldrar när dom träffat kompisar .visst de har ju haft barn i ungefär samma ålder men de finns ju hur många ungamammor som helst. i svenljunga sprider vi ju oss som löpeld :P hehe ;) ibland önskar jag att någon av mina vänner blev gravid, inte för att jag vill utsätta dom för något elelr så, utan för att ha någon som redan står nära att dela allt med. å man behöver ju sjukt mkt stöttning, helt klart. speciellt om inte pappan finns med i bilden. jaga fattar fortfarande inte vad är det jag går miste om? visst ajg kan inte glra axakt samma saker som mina jämnåriga, men vem har sagt att jag vill det?  jag vill inte det! man växer ifrån det,växer ifrån de där värderingarna.
vad går man miste om? några kvällar på krogen, men so what?! vad är det i jämförelse med att ha ett barn? en familj?
det finaste i världen är väl att ha en familj att komma hem till om kvällen ? att ha den tryggeheten?

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0