13/3 08

dagen började med att jag hade för mej att jag skulle till bvc då . så ner gick jag i regnet, men hade sett fel på dag. det var den 14 ja skulle dit. så ja fick snällt traska hem igen. Jaja..
skulle egentrligen ha följt med edwin å kollat när han ledde en åsna, men det blev inte så? haha, hade vart skoj om ja följt med faktist.
kristofer fick inte skriva upp på onsdagenså det fick han göra idag istället! å klarade det! GÖTTGÖTT grattis grattis!
halkkörning nästa?
så kristofer dök upp vid 6 tiden, glad som alltid, (ja dagen var ju speciell eftersom han klarade uppskrivningen)

det har blivit sent massa kvällar nu.. inte nått bra egetnligen :) SKÄRPNING JANNIKE PERSSON!

Oliver har börjat ligga mer å mer på madrassen(från början var det det viktigaste i mitt rum, myshörnan, nu har jag  bytt ut den.hehe.tur att farsan aldrig hann sätta upp speglarna som jag höll på att tjata livet ur honom om. då hade han nog inte vart så glad nu...
men madrassen är iaf kvar(de e en liten tunn madrass som ja har lagt som lekmadrass på golvet åt oliver) den ligger han på nu, å rullar runt som en galning. det ärsvårt att hålla sig på madrassen, men hamnar lätt utanför. å det är lite läskigt att vända sig från mage rill rygg. haha. hans ögon blir sotra som golfbollar. ser sjukt skoj ut!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Ida

Ja, en lekmadrass var det ja!
Vem brukar få sova på den när hon kommer på besök!? :P

2008-03-16 @ 11:30:56
URL: http://notaclue.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0