14/3 07

BVC IDAG :) älsklingen väger nu 8 kg prick och är 67,5 cm lång! han växer! :O :O skit mkt :O :O
det roligaste bvc besöket var idag, för birgit sa en så kul sak, tidigare har hon tjatat om att jag ska gå åprata med en som har hand om förlossningsdepressioner. "du ser ju inte allt för pigg å fräsch ut" "ser inte ut att må bra alls"
MEN IDAG SÅ SA HON: "det var verkligen kul att se dej idag jannike, du är en helt annan tjej idag, du ser ut att må jätte bra!"
jag: TACK :D:D
Hon: Ja du ser ut att må bra, skit kul!
Jag: Jaa tack jag mår jätte bra!
Hon: aa verkligen skoj
JAG VÄXTE NOG 3 METER PÅ HENNES ORD ! DET FÖRGYLLDE MIN DAG HUNDRA GÅNGER OM (Å JUST NU BEHÖVER JAG ITNE ENS FÖRGYLLDA DAGAR) DET VAR RIKTIGT KUL :D att t.o.m någon så utomsåtende ser att jag mår bättre! BRA! bäst! :) livet är skoj igen, jag har hur mycket energi som helst. jag var såå stolt efter det! TACK!


bestämde med yasse igår kväll att hon skulle komma å hälsa på. det var rikgit skoj faktsit har träffat henne en gång sen vi slutade nian i juni 07. jätte längesen..! har ju stött på henne på svenmässan med, men det räknas ju inte. tänk att vi har vart kompisar sålänge?! vi har haft sjukt ksoj tillsammans faktist. vi pratade massa gamla minnen om hur TUFFA vi var i högstadiet, vi syntes å hördes mest. ALLTID! hehe. det var tider det :)
nu när jag ser tillbaka på mit liv så fattar ajg att det var inte så fruktansvärt tråkigt i skolan som man en gång tyckte. jag kommer iallafall alltid att minnas högstadie tiden som bland det roligaste i mitt liv!
sjuan minns jag inte så mkt av p.g.a sjukskrivningen, men yasse påminde mej om massa saker vi gjorde i sjuan, helt rätt! jag minns en del. men det mesta av den tiden är förträngt! tyvärr!

så yasse kom kl havl tre ca. å jag visste att yasse är ett nyttighetsfreak så jag gjorde varmfrukt i ugn(jaa med choklad på så klart:D:D) tur för mej att jag inte la choklad överallt för yasse åt bara frukten utan choklad, å hon åt den utan glass. SJUKA MÄNNISKA !:) vi pratade inte bara gamla minnen utan också framtidsplaner och hur livet ser ut just nu...Jag är så glad för din skull hasse, hur ditt liv ser ut nu! Grattis till dej :D

sen gjorde vi tacos å åt det med resten av min familj, sen var det dags för yasse att gå hem, så jag frågade snällt morfan om oliver fick stanna medans jag följde henne, han sken upp å sa att det var helt okej..(jaa även om det inte verkade så till en början, så älskar även morfarn Oliver, väldigt mkt!)
vi tärffade kristofer å mattias n snabbis så matte fick äran att köra oss hem. Schyyst att köra med honom med ändÅ;) haha. Du får nog vänja dej mattias! ;P


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Jasmine

Haha jag hade det jätte roligt också.. På lördagar får jag äta Godis från ochmed Påskafton.. Kan göra om det någon lördag då kanske:P Tack för att du inte släppte taget om mig det betyder så otroligt mycket.. Vi är kanske tvillingar ändå ;)

2008-03-17 @ 20:08:46
URL: http://jasmineesterpapo.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0