14/3 08 på kvällen :)

Fastnade framför datan och pratade med morbror jimmys fru jessica! tänkte ägna lite tid åt dom i detta inlägget.
vi hade ingen kontakt alls tidigare, men är det 2 år sen jimmy dök upp? med sin nya! oj hon var underbar! på nytt lärde (framför allt) jag känna jimmy på nytt. det blev faktist ganska många helger i gbg, vilket slutade med att jag fick det stora äran att vara med på deras bröllop! TINGSHUSET (rätt va?) PÅ GUSTAV ADOLF TORG! bar ajag jimmy å jessica med, efter gick vi till bamboo å åt å hennes familj+ min morfar kom dit och åt med oss.  å dom berättade att de hade gift sig! så stolt jag var då:) när jag fick vara med på allt det.
MINNS NI KVÄLLEN INNAN? HAHAH :D IAF JAG HADE SKITSKOJ :D HAHAH :D
(nej några utan gästerna minns nog inte mkt alls;) )

strax därefter blev jag gravid, å hade så mkt annat i huvudet att det  knappt blev av några besök. minns 2 under 2007. nästa gång jag kommer, kommer jag glad :D å DENNA GÅNGEN SKA NI KÄNNA IGEN MEJ !! :D

hoppas på att åka ner vid påsk. skulla vara riktigt skoj
det jag ville komma till iaf var att jag fastnade senare i telefon med jimmy å jessica vartannat. berättade om hur livet just nu ser ut. å allt roligt som hänt detsista! dom var så glada för min skull, var så roligt att höra! :) tacktacktack

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Linda

Hej, gå in på min blogg och kolla på inlägget som heter: Hjälp mig... !!
Där kan du vara med och samla poäng till fina och bra saker helt gratis :)

2008-03-16 @ 14:50:41
URL: http://lindadahlbo.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0