15/3 -07

Lördag, såå hur ser nu livet ut för en småbarnsförälder en lördag? Joo, städa hela huset (jaa hjälpte min mamma alltså eller vad man säger) ida ringde på morgonen med PANIK och ville veta vad hon skulle ha på sig, jag svara de bara lugnt: jaaa, kom du in å gräv i min garderob.

så de gjorde hon :) FÖRLÅT IDA FÖR DET MED MADRASSEN :D DU SKA FÅ MIN SÄNG NÄSTA GÅNG!

skulle kolla på melodifestivalen men då ringde edwin å ida å hade inget trevligt sällskap så dom hämtade mej i svenljunga kl 21 typ. då hade oliver somnat , så morfarn höll ett öga på honom bara. :) vi stannade där till halv ett typ å sen åkte vi hem.(och NEJ ja dricer inte) ja som är en datanörd satte mej vid datan en liten stund, å då smsade ida å bad mej ringa henne vilket jag gjorde. en inte så glad ida pratar lite å sen så säger jag: hör av dej igen om du behöver. vilket hon gjorde lite senare och ville komma, de fick hon så gärna så! så vid halv två dök ida upp å vi drack te i min säng och pratade till 3-halv 4. sen somnade vi som stockar. tyckte faktist att det var riktigt trevligt med nattsällskap. dricka te på natten, minns du när vi gjorde det sist ida?! den natten ja sov hos dej , ja gick i sjuan då! då vart de svarta vinbärs te som gällde. nu var de jordgubb. :D GOTT!:D


GRATTIS KRISTOFER PÅ NAMNSDAGEN :D
I have my own life now, and i am happy :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0