17/3 08

Farmorr ignde å ville att jag å oliver skulle komma dit å typ äta frukost kl 10. vilket jag lovade att göra, kristofer dök upp å fick följa med dit. Jag reagerade för att oliver inte åt som han skulle på morgonen, men tänkte inte så mkt på det. Hörde även att han rasslade jätte mkt i halsen å hostade väldigt illa. kristofer fick iaf följa med å träffa farmor å farfar å faster lien å mattias! jag tyckte iaf att vi hade trevligt.
ersättnignen var slut så jag var tvungen attköpa ny, stod länge å valde mellan 5 eller 6 månaders, eftersom han är sbnart är 6. det blev iaf välling från 6 månader...
kristofer åkte hem runt 6 tiden, så de va typ dagen, hände ignet speciellt...


TACK LINDA FÖR ATT DU FIXADE BLOGGEN :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Linda

luuugnt:D Var ju inte direkt så svårt:D

2008-03-18 @ 15:17:40
URL: http://eliinasmamma.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0