19/3 08

på morgonen upptäckte jag att mitt hår var normalt, för en gångs skull. hjaha, inte så men jag har väääldigt fett hår, men efter det nya schampot igår så var det bra, klarade mej iaf en dag utan att få  fett hår. skööönt! i vanliga fall skulle ja kunna tvätta håret både morgon och kväll.. SUUUUCK
till min stora glädje så åt oliver 1,5 dl på morgonen, det är så skönt att han äter igen. man blev ju orolig när han inte gjorde det, och på bvc sa dom att ja skulle ge han sockervatten, ja vill la inte ge min unge sockervatten?!
usch nej!
men han e ju ok så de har ju gått bra, Faster leine å jag bestämde att vi skulle åka å fika , valde mellan byn, hemma hos mje, hemma hos farmor... de blev hemma hos farmor. när vi had efikat så kom vi på att min syster fyller år den 20. så vi åkte ner till byn och skulle köpa present till henne.. och då stannade oliver hemma hos gammelfarmor (min farmor) de hade gått bra!:)

vi har rätt rå humor i min familj(pappas sida, framförallt!) och häromdagen så berättade min faster att ett lamm hade dött häromdagen, så frågade jag vad dom gör med lammen, hon svarade efter en stund att dom läge rut såsmå lamm i skogen till räven..
å idag så berättade hon att 3 st till hade dött. varav ett i hennes armar..
jag svarade: aa du skrämde väl livet ur den å sa "ha ha du ska ut till räven"

som sagt råhumor...:P vi garvade rätt rejält faktist. hahahahhaha :D (förlåt att jag berättar det här leine:D)
påkvällen skulle familjen tillbaka till farmor å farfar å käka. vi va där vid halv 5. sen vid halv 6 mötte jag yasse å vi gick å lämnade oliver hos papparobert. där han skulle var i två timmar, sen mötte vi kristofer och gick å kollade på blåsinstrumentuppvisning(min bror spelade df vi va där) sen va vi ute på en promenad, de belv dagt att hämta olvier å för de andra att åka hem :) hade en trevlig dag iaf.
Ciao

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Anonym

Vissa saker ska min inte berätta för alla

2008-03-20 @ 23:46:17

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0