20/3 08

halv nio på morgonen gick jag på långpromenad, 2 timmar blev det.. det var skönt faktist :) när ja kom hem så dammsög jag övervåmningen å la i en maskintvätt, sen värmde jag makaronipuddingen vi hade i frysen(som ja gjorde för ett par veckor sen) :P sen ringde min farmor å frågade om ja ville ut å åka en sväng. klart jag ville!:)

syrran fyllde år idag med. så vi åkte hem till henne på kvällen och firade, fick tacopaj. skit gott! å tårta! fick se stisses å isses bebis med. söööt.. kan itne fatta att olli har vart såliten.:O shiit :) så fin hon var (tindra!)

oliver äter bra igen, men eftersom jag itne gett han gräöt på några dagar så vill han inte ha det längre. tillbaka på ruta ett. suuuuck. snälla oliver k'r dej äta riktig mat :O :D då blir mamma glad:)


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0