4 mars

Oliver är fem månader imorgon, fatta hur fort tiden gått? men samtidigt så har de gått så fort. har hänt så mkt. men ändå 5 MÅNADER :I :O sjukt :D
jag måste erkänna, de känns som ja haft oliver hela tiden. alltid. jämt. men de har jag ju inte, bara fem månader.

dagen började med smsa med ida, (som vanligt ;) ) å så tvinga i oliver gröt(som smakar skit, ja ja vet)
sen sov oliver svinlänge idag, så jag passade på att göra liiiite nyttiga saker. prov på torsdag!! :D

sen kom inte pappselen som ja trott, å så blev de lite liv om det.. jo jaa... fram å tillbaka, prata med ida. ut å lugna ner sig, handla , möta ida. hem.
lurade i ida skitgoa knäckisar. med phiadelphia, banan och curry, å så lite Jannike-Kärlek(ja med sån där brytning KärLEK) alltid extra gott med lite sån till.
vi hade rikitigt skoj idag faktist :D mycket tjejsnack, lite verkstad. gud vad jag mår bra, livet känns väldigt lätt just nu. bara leker :D

Jag hoppas på att JOHANNA Å TINDRA kan komma snart. vore ruskigt skoj :D
imorgon händer infet speciellt förutom att ja kanske kommer till drillen. det vore skoj faktiskt. ska se vad papparobert säger om det, om oliver ska med elelr inte. får se får se: )

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0