HAHA

har percis vart inlåst på vår toalett i en halvtimme! hahaha.. inte så skoj, oliver var på utsidan, men syster var hemma så de va ok. men inte så kul att inte komm aut. haha. shit. :)

jag: ska ja hoppa ut genom fönstret då?
syrran: ta med min tandborste isåfall

HAHAH. taaack madde!!

ringde pappa årådfråga om hur vis skulle göra,
jag: fråga om man inte kan slå upp me våld
madde: jannike undrar om man kan slå upp dörren emd våld,
pappa: varför ?
madde: för att hon inte kommer ut dumfan
jag: jaa oliver är ju därute
pappa: men då går ju dörren sönder
madde: ja?
pappa: nej gör inte det
jag: men för helete e dörren viktigare än mej?!

HAhaha. dom tycker inte om mej:(

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Anonym

haha hur kom du ut sen då ? xD

2008-03-28 @ 16:43:08

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0