Livsglädje

"just detta ögonblick bär på en gåva"

"det är ingen tävling"

"gör en sak idag som låter ditt hjärta få egna vingar"


"just detta ögonblick bär på en gåva" Visst är det så? Varje ögonblick, detta, bär på en gåva, du å jag. vi bär på en gåva.
Är så glad att kunna hjälpa till, hela förra veckan gick åt till att hjälpa, men så gärna, gårdagen samtalet, gick ut på att hjälpa. nu är det min tur, att sluta stjälpa energi, jag kan ge igen.
Om ni visste vad jag längtat efter denna dagen, då det inte längre är en börda att hjälpa, inte är en börda att vara livlinan att dra i.
Ja, jag är stolt, stolt över det jag har idag, stolt över det jag gjort , allt jag gjort.

Fick frågan "ångrar du något? skulle du ändra på någon om du kunnat?" tidigare idag, Svar: NEJ, jag skulle inte ändra på något, hade inte stått på den erfarenheten som jag gör idag, hade inte vetat vad jag idag vet, this is my life, min erfarenhet, my choice, mitt liv, and my destiny, är livet ens ödesbelagt? hoppas på det. hoppas på att mitt öde för mig dit jag önskar. ångrar? det enda jag skulle vilja ha ogjort är ett enda samtal den 5 oktober 2007. hade kunnat leva utan det, men annars så är jag faktist nöjd med mina val, mitt hjärta har valt detta, detta som är mitt liv. Å jag vet, jag har valt rätt. Det enda rätta..
This is my life, my chioce and my destiny

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0