matteprovet

gjorde jag idag. de gick inte så bra, hmm.. skiit.. eftger provet så följde jag med kristofer till ica föratt han tvunget skulle ha gifflar(VARFÖR ÄLSKAR ALLA GIFFLAR????)

Vill passa på att tacka FasterPysse för att hon hjälpte mej med engelskan (som jag ville ha hjälp med) hon var dne enda som nappade ;) haha...
dagen har vart ganska bra tycker jag, gick över förväntan på samtalet med robert. hmm. gött..

JAG ÄLSKAR FINT VÄDER ! finns ju inget bättre, när amn kan varva med att vara ute å gå ch sitta på trappen med en kopp med något varmt i. det är gött :D

farfar passade ollisen idag när jag var på provet(min farfar ja,) de hade gått bra, oliver sov nog mest eftersom det var så tidigt på morgonen , sötnöten sov när jag kom vid halv tolv typ. goa unge :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Kungen i djungeln

gifflar är fan skitgott! hittade två till i min väska när jag kom hem !
yeehaw !;D

2008-03-06 @ 20:55:10
Postat av: Lou Cigaro

Dagens fråga: Hur har vädret varit hos dig idag? :) Ha en skön kväll! ;]

2008-03-06 @ 20:58:38
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Pysse

Glöm inte berätta hur det gick med engelskan:-)

2008-03-07 @ 07:49:51
Postat av: Lou Cigaro

Svar: Hej hej! Nej, det gör vi inte. :) Men jag brukar ha "dagens fråga" på min blogg och frågar därför folk. Trevligt. ;D Kramkram!

2008-03-07 @ 14:14:52
URL: http://cigaro.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0