min natt å min dag ser ut..

..såhär, oliver har vart vaken jäte mkt inatt, tredje gången han ville ha mat var kl 3. det brukar vara första. sen kl 4 vaknade han å var pigg å ville inte ligga kvar i sängen, utan skrek tills han slapp det. men sen lade jag ett gosedjur där som han kunde leka med, (tänkte att de e ju en leksak men ändå en grej amn sover med, bättre än en skallra eller nått) å det var han ganska nöjd med, en stund. halv fem . samma sak.. skrik. åååå..
ja jag måste erkänna att när amn är så trött så blir man irreterad på den lilla älsklingen som inte fattar att det är typ mitt i natten å man ska sova. iaf. 7 tyckte jag att morgonen kunde börja, så då gick vi upp. matade med gröt. gick skit! sen badade vi . eller oliver badade. nu har han precis somnat, efter skrik! såklart! ÄÄÄÄNTLIGEN Sover han iaf.
jag har inte riktigt fattat min dag än, nu ska ja strax duscha, äta osv(passa på när han sover, om han sover!!) sen ska jag ner med en bilbarnstol till ida, kl halv tlv. sen gå med oliver till robert vid 12. efter det till magnus, sen tänkte jag gå till zeb&sofi en snabbis när ajg ändå är utan barn, sen hämtar jag oliver igen kl 14. kolla så att jag har med allt å går på bussen till ida kl 16.15 ..

hur det ser ut efter det vet jag inte hundra, men ida ida ida  :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Jonna

Verkligen roligt att du har börjat skriva blogg igen tycker jag (:

2008-03-07 @ 15:18:32

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0