rensa bland kläder

jag har kommit på en sak. DET GÅR VERKLIGEN INTE INTE INTE ATT SLÄNGA KLÄDER. JAG HATAR ATT SLÄNGA KLÄDER. jag skulle rensa både min å olivers garerob, men jag får panik. skulle slänga saker från oliver (ärvda) i UFFkartongen, men det gick bara inte.
mamma försökte tvinga mej: du kan inte spara det.
Jag: men denna är så söt, å han hade på sig den då å då.
mamma:jannike.....
jag: NEJ NEJ NEJ NEJ , jag ska inte slänga dom,
mamma: du måste
jag var jätte nära till tårar(ja mesigt, men fatta då vad jobbigt det var) men till sist la jag två bodysar en pyjamas å två byxor i en påse å gick bort med till UFF.

jag fattar inte vad de e för fel på mej, jag behvöer HJÄLP. jag älskar kläder helt enkelt. jag ska FROSSA i dom
men jag plockade ihop en påse med lite grejer som det stod "min-vän-ida".. de var inte så jobbigt, vet inte varför jag fick sådan panik över bebiskläderna, men USCH jag höll på att dö. :')

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0