svar till klara

Hej!
Jag tänkte bara höra hur du gjorde med skolan? Började du gymnasiet eller tog du bara ett år då du var/är borta?
Tacksam för svar:) //Klara

Hej klara. jag hann bara gå ur nian i juni 07, sen föddes olvier i oktober samma år, så jag hoppade aldrig på gymnasiet, utan jag började direkt i juni att läsa på distans via komvux, så jag läser in ämne för ämne, och ajg har inte tänkt att hoppa på vanliga gymnasiet igen, utan läsa klart på distans, för jag tycker att det tar för lång tid att läsa 3 år. jag har valt att läsa OP, elelr avlt å valt, de e det enda jag kan läsa på vårt komvux!
hoppas du fick svar! Kram


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Klara

Tack så mycket!
Fan vad starkt gjort av dig att plugga hemma, med en liten bebbe och allt:D
"avis"

2008-04-04 @ 09:37:29
URL: http://sinkinglikestones.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0