080510

dagen började med att jag upptäckte att det var ytterligare en perfekt dag för utomhus vistelse . sommarn kommer, är det gott eller är det gott? :)
jag frågade min mamma om hon kunde ta oliver en stund så att jag kunde kolla igenom svenskan, vilket hon gärna gjorde, sen åt vi frukost, pappa var inte hemma, han hade åkt till tyskland över dagen, jaa, ni kan ju gissa vad han skulle göra där.:P
jag pluggade till klockan ett ungefär sen kom tobias å då ville han åka ut till hofsnäs, men på vägen dit så kom hna på att de va nått med bilen så vi åkte till nån som skulle fixa det istället, å det toh sjukt lång tid så vi fick låna hans bil hem. schysst :) vi åkte å handlade å sen hem å grilla.
sen skulle tobias hämta sin bil i dannike igen å då följde jag med eftersom tobias så gäääärna villle köra fram å tillbaka till svenljunga tusen ggr på en dag. :P
jag hinner typ inte blogg alängre. skiiit  tråkjannike. ar fyllt upp hela dagarna, med tobias.... haha ..


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0