080515 mötet på familjerätten

mötet på familjerätten var slut på en halvtimme, som beräknat, fick tre tider .
nu på lördag 14-16
nu på söndag 14-16
och så 1 juni 14-16
vid första tanken gillade jag tiderna, men efter närmare eftertanke inte. mitt på dagen, hela min helg blir förstörd. hinner inte göra något innan, å efter är det försent. oliver ska vara i säng kl 20-21.
störande.
det blir domma tiderna till att börja med , får se sen, fick en tid för nytt samtal den 3 juni. allt gick bra i början, men det slutade med att vi tjafsade om det där förbannade efternamnet
just nu heter bara oliver persson, robert vill att han ska heta hallberger.
han som alltid sagt att han blivit dömd innan folk lärt känna honom, ska oliver utsättas för det?!
jag förstår mej inte på den tanken, alla gånger jag fått höra hur pissigt livet är för att man inte får en chans för att man heter hallberger.
ska oliver utsättas för det?! nej det är inget jag går med på frivilligt.
det är inga papper som jag kommer att skriva på. han ska inte bli dömd så som du påstår dej ha blivit. å om han mot förmodan skulle ta det efternamnet så får han välja det när han är tillräckligt gammal för det, men då ska han ha klart för sig vad det innebär, han ska också vara medveten om varför. sen få¨r vi ju bara hoppas att oliver inte besannar dessa rykten, utan visar den goda sidan av det hela. hallberger
:)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0