1 maj

klaockan är snart sju och oliver har ätit sin frukostvälling, vad mer ? inget typ :) lyssna på musik, å tar det väldigt lugnt, just nu är det Damien Rice - 9 Crime som hörs från de två svarta högtalarna i fasters leines vardags rum där jag å oliver har sovit inatt, hemgång blir nu på morgonen eftertsom oliver kasnke ska träffa pappan idag. vi får se .
kanske ska berätta om gårdagen? :) ida kom kl 13 å vart me mej å min syster å grejjade med kläder. å de hjälpte mig med vad ja skulle ha på mig, tacktakc:) å ida? DU ÄR SNYGG. du behöver inte jaga mej runt i huset å slå mej med ett linne efte att du godkänt mitt reslutat , för du ÄR SNYGG !

tobias kom å hämtade mej å oliver vid kvart i fem typ. å då åkte vi ut till min faster och lämnade av oliver å där skulle han vara på kvällen. sen på väg ut från deras väg kom jag på att jag hade glömt en påse hemma med kläder som jag skulle lämna tillbaka(NEJ SARA DET ÄR INTE SOM DU TROR NU :P )
sen skulle vi käka å det blev mcdonalds å frida hörde av sig å var nere i stan så när vi kom tillbaka så letade vi upp henne, vilket slutade med att vi missade alltihop typ:P Haha, men de gjorde inte så mkt, vi gick runt en stund med frida å christopher å de hade philip med sig. sen skulle frida å christopher till kinnarumma och kolla på fyrverkerier , vi hängde på dit bort men innan det var vi uppe hos tobias brorsa å sa hej trevligttrevligt.

jag hade inte en aning om att fridas pappa hoppade på kryckor, men det var faktist rätt åt honom :P (JA FRIDA DETTA  FÅR DU SÄGA TILL DIN PAPPA ;P ) okej då,det är inte rätt åt honom men han förtjänar det :P haha. sen åkte vi typ hem, en liten omväg hit eller dit spelar väl ingen roll? ;)
Skoj var det iaf :D väldigt skoj :)

jag blev ännu mer förkyld å oliver har blivit det med, men det var det helt kalrt värt!

Is that alright with you?

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Frida - Philips mamma

Jag ska skvallra, lalalalalaaa.. Snögging, där har du lyckats bra.. Ttttttoooobbbbiiiiiaaaasss.. det luktar kärlek, banne mig :D

2008-05-01 @ 10:17:50
URL: http://friidalicious.blogg.se
Postat av: Millan

Har du å tobias något på G elr?? ;)

2008-05-01 @ 10:44:16
Postat av: nadja - leijas mamma

min andra blogg, nadja92.blogg.se är hackad! så nu har jag en ny, :D

2008-05-01 @ 22:28:47
URL: http://ungmor92.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0