2 maj

gårdagen började hemma hos faster leine vi gick upp å åt osv. sen skulle ja å oliver hem för jag var lite sugen på att se på drillen, så klockan 10 typ sätter vi oss i bilen och jag övningskör hem. jag tyckte att det gick mkt bättre än vanligt, jag kände mej riktigt lugn, avslappnad och bekväm. gottgott. drillen var typ slut för den hade börjat en halvitmme tidigare än jag trott, men jag såg iaf några danser, typ ett par.
sen åkte vi hem. å edwin ringde å frågade om ja kunde följa med till lager157, vilket vi också gjorde (jag å olli)

sen kom vi hem å roebrt fick komma upp en timme å vara emd oliver, det gick bra, blev lite tjafs men då bytte han bara rum å satt inte i mitt mer. så det löste sig ju lika fort :) jag passade på att skriva på svenskan. å hann skriva en A4 så de gick hyfsat. reslutatet kommer här när de e klart!:)
sen åt vi taco å ännu senare på kvällen blidde det besök av en viss kille, promenad, biltur å godnatt typ :) mysigt ;D

inte för att jag somnade särskilt tidigt utan var väl i säng typ 12. å somnade en timme senare eller nått. men det blev iaf några sms å så igår som e värda att sparas ;D kvällen var lyckad:)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0