26 maj uppdatering

nu äntligen tänktejag uppdatera lite om helgen , har knappt vart hemma så har inte hunit sitta här alls.
onsdagen: var med tobias i stan
torsdag: yasse kom hit ca kl 12. det blir ju inte alls ofta längre så det var riktigt trevligt faktiskt ! har ju en hel massa att prata om så det var skoj, ida dök upp vid 2 tiden, å hade hårfärg med sig å hon ville att jag skulle klippa henne, å färga håret, blont, så klart! det blev bra , faktist :) ida stannade här och yasse gick lite innan tre. så jag  å ida gick på promenad å hade skoj, som alltid, vi är riktigt roliga faktiskt. Oliver började "smacka" med munnen å tungan, så numer härmar han en om man gör så. det ser skit kul ut. vid sex tiden skulle tobias till robban(en snubbe som fixar bilen) så vi åkte med å underhöll honom under tiden. jag gjorde bort mig lite, som vanligt :P
robban: kan någon ge mej det långa röret?
jag: detta?
robban: jaa
å så låg han väldigt konstigt till under bilen, jag: vart vill du ha det?
hehe. det lät lite fel å jag misstolkar allt så jag garvade mest:P det blev rätt sent var hemam nio typ .
fredag: farmor carina skulle ha oliver några timmar så skulle jag till komvux på svenska lektion, å sen till magnus, när jag var klar där var klockan ca 12 å då hade carina haft honom i ung. tre timmar. då ringde jag å fråga de om hon stod ut en stund till vilket hon gjorde så jag gick å solade. man får ju passa på! sen hätmade jag oliver som hade skött sig bra, å vi gick hem .
tobias kom samtidigt som vi kom hem å mamma strax därefter. tobvias bror skulle spela i borås så jag fick one day off å oliver var hemma med mormor å morfar medan jag å tobias var därinne, trevligt!
vi åkte hem vid midnatt typ å då stannade tobias hos oss. oliver vaknade igen vid sjutiden då gick jag å hämtade honom.
lördag: ida skulle ha drilluppvisning på torget å hennes cleas var hos henne i svenljunga, så medan hon drillade så bad hon mig ta hand om cleas:P vilket jag gjorde. underhöll honom samtidigt som vi kollade på idapida. under tiden åkte tobias hem å grejade lite, men kom tillbaka strax innan det var slut. å sen ville han in till stan med tanke på att det var morsdag dagen efter, så vi åkte in til lstan  , sen blev det bestämt att vci skulle till hosljunga på kvällen å grilla med idapida å den där cleas:P detvar kul, tycker jag iaf!:)
söndag: vaknade , inte ensam ! :D:D:D:D tobias ! :) igen :D såklart :D
skulle övningsköra vid 10 tiden å då åkte tobias hem var hemma igen runt tre. köpte en cykelhjälm till ollibolli så nu ska vi ut å cyykla !;) sen skulel vi typ ha famlijemiddag elelr nått . så syrran kom hem å vi åt väldigt god mat, sen skulle min faster till stan igen å jag följde med å passade på att övningsköra ! tacktacktack faster leine!:)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0