4 maj

idag när jag vaknade upptäckte ajg att det bar afanns två blöjor kvar, bra plan jannike!:p så jag å systeryster gick ner kl 9 å köpte blöjor, våtservetter, gröt till olli och såna där genomskinliga sockar till mej, dom går ju sönder hela tiden. skit irriterande.
när vi kom tillbaka var pappa på G ut med motorcykeln å jag ville jätte gärna åka med så mostermadde å mormor anna tog oliver den stunden. vi vbar ute ungefär 2 timmar, sjukt skoj..
så när ja kom hem för en lite stund sen så skulle oliver äta å jag paratade med tobias undertiden, alltid lika trevligt!:)
nu ska jag strax sätt amej på altanen å frysa, mamma får d a m p  på mej annars, haha, jag fattar inte vad de e för fel på mej , fryser hela tiden , skit jobbigt. sitter med dubbla tröjor å mjukisbyxor och fårskinnstofflor nu, å jag tycker inte att det är varmt precis,
skit jobbigt är det .

oliver har blitt rätt förkyld så näsan rinner som satan igen, han är lite gn'ällig å han HATAR när man ska torka bort snoret. så förtillfället är hans nya naman SNORAS :) fint va?:P

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0