6 maj-Mötet på familjerätten

dagen började med att tobias kom å hämta med å ollibolli kl halv åtta för att han skulle på nån grej med bilen kl 8. byta däck eller nån sån skit, vem bryr sig? ;)
så väl i tranemo så gick vi på promenad å det var bra mycket längre än jag trodde, å bra mycket kallare än tobias trodde, han had einte hunnit käka något så vi gick till de där kafet. tranemos enda? :P typ? ;)
eftersom promenaden dit tog typ en halvtimme eller något så gick vil tillbaka till däckteam eller vad de hette efter det.
tobias: gul bil *å så slog han till mej på armen*
jag: ööh, GUL LASTBIL GUL LASTBIL! fan vilken stor lastbils :S:S:S:S Ojj, det var en byggnad! (jag kan inte hjälpa att tranemo skola ser ut som en lastbil:P och förresten så såg jag inte hela utan bara lite gult:P)

Haha, jag är rätt blond , jaaa ;) när klockan var runt 11 åkte vi he mtill tobias där oliver fick mat, sen hade tobias å hans brorsa bestämt att vi skulle käka på cafe viskan, så vi åkte snällt med dit och åt lasagne ;)
sen var det dags för mej att åka hem eftersom jag skulle på möte på familjerätten, så tobias körde hem till oss å så släppte av oliver för att han skulle vara med mormor å moster madde undertiden , tyckte att det var bättre att han slapp höra det. ingen bra tillvaro för ett barn, anser jag!

mötet på familjerätten gick hyfsat bra tycker jag, det var mest snack från (vad kallar man dom??? Stödjarna???) och robert, jag satt mest där å tyckte det var pissigt föll i när jag tyckte att det fattades något. robert pratade mycket om hur hans liv ser ut just nu, å det märktes tydligt att han är frustrerad över att det blivit som det blivit, men det är ju faktiskt bara positivit tycker jag att han vet nu! fast att robert är orolig glr ju inte mej lugnare, den tanken är jobbig...
vet inte riktigt var vi kom fram till förutom att robert å 2 familjestödjare ska träffa oliver tillsammans, jag tror att detta kan fungera bra, även om det inte alls är drömläget för någon av parterna, men vad gör man då? joo detta kan nog bli bra, hoppas på det iaf. robert å 2 andra kommer å hämtar oliver här 2 ggr i veckan, går hem till robert. är där en timme, å går tillbaka igen, det låter väl ok?
det kom vi fram till å att stödjarna ska ringa oss idag, å boka ett nytt möte. hoppas på att blir snabbt så att även denna karusellen snart kan vara slut. just nu vill jag bara ha lugn och ro, slippa bråk för bara en endaste dag. det hade vart rikitigt skönt, såå sjuuuukt trött på att bråka.
det är sjukt vad såna här samtal tar på krafterna jag var verkligen heelt slut sen, skitjobbigt. ville bara sova. robert var lite besvioken över att oliver inte var med där enre, så jag sa att han kunde få följa med upp å hälsa på honom en stund om han ville, å det ville han ju själklart!


och tobbe hade glömt sin plånbok ilken har var här å hämtade å så senare på kvällen sen, jag sov som en stock ända til halv fem då oliver vaknade!!!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0