7 maj

gårdagen tillbringasdes först nere hos magnus å jobba nån timme, under tiden hade farmor carina oliver, gutt för oss båda antar jag. sen gick jag å oliver hem till frida, philip skulle äta å oliver sov så efter det skulle vi till ewas, å oliver sov över sin måltid lite å när han vaknade så var han pissed off(!!!) och skrek som en galning, vilken tur att det var sååå lite folk på ewas!(NOOOOOOT!!!!) vi gick därifrån rätt snabbt för det var så jobbigt med en hel hög emd folk och vagnar å vi kände oss nog mest i vägen, när jag kom hem så hade vi bestämt att tobias skulle komma, men först ringde jessica å frgåade om jag kunde klippa henne, vilket jag självklart väldigt gärna gjorde!
Hoppas att du blev nöjd tjejen!:)
var ju även kul å tjata lite skit med henne, blir ju inte varje dag!:)
tobias skulle ha ett par typ shorts, så jag följde med honom in till stan, å vilket gnäll det var ;) dom fick inte vara svarta, blå, vita eller rutiga. haha ;) sååå kräääsen :P skit kul, jag slängde nog fram 20 olika, men det var enbart ett par som dög. men iaf något !;)
sen åkte vi hem igen, matade oliver å pratade igenom massa saker med mina föräldrar, VÄÄÄRSTA GRÖTEN här nu, folk som sviker en igen, folk som ställer till ett helvete igen, så fort allt lungat ner sig. besvikelse, igen!
tack för en otrygg vardag!! ni vet vilka ni är

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0