Mamma <3

tack mamma<3 för allt, tack. för att hjälp, för allt stöd, för att du är så engagerad i det som händer. ofta klandrar jag mej själv, å skäms över det jag utsatt alla er andra för, när det är jobbigt för mej är du alltid där, lyssnar, förstår, å du sover lika illa som jag, å gråter lika mkt som jag, bara för att du bryr dej.  jag älskar dej mamma, sjukt mycket, jag går under utan ditt stöd å din pushning. Klart att man inte alltid är bästa vänner, men det är väl så det ska vara, klart att man bråkar, men det måste man få göra. jag är rädd mamma, jag är rädd för att jag inte ska orka, men jag är ännu mer rädd att du inte ska orka , att du inte ska orka ta emot mej fler gånger.
jag är livrädd. livärdd att jag inte ska klara av uppgiften som jag tagit på mej, å det är jag inte för att jag egetnligen tvivlar på mej själv, utan för att jag vet att jag behöver ha dig i bakgrunden. men allra räddast är jag att du ska försvinna, att du inte ska orka. vad tar jag mig till då? vad ska jag ta mig till då?!
vart hade jag varit idag om inte du fanns, om inte du fanns och drog mej upp alla de gånger jag faller, å det kommer jag att behöva hundra gånger till, ha dej att studsa tillbaka på. men vad skulle hända om du inte längre orkade? jag vill inte tänka den tanken, jag behöver dej, jag behöver dig förbannat mycket.
jag kunde aldrig föreställa mej att det skulle gå såhär, jag kunde aldrig föreställa mej att så många tårar skulle rinna, kunde aldrig föreställa mej att så många nätter skulle vara sömnlösa.
blod kommer alltid att vara tjockare än vatten, och det är ditt blod som flyter i mina ådror. jag älskar dej!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Helen

Hon e riktigt busig vill jag lova..=)

2008-05-05 @ 11:18:12
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0