tisdag 20 maj

tobias kom kl 8-halv nio typ, såjag slapp vara ensam, vi åt frukost osv å sen gick vi ner till byn å skulle fylla på min mobil samt köpa någon lunch, men eftersom vi båda har beslutångest-allan så blev det inte så!:P istället gick vi till torgkiosken, träffade pernilla en snabbis nere i byn med. trevligt :)
sen åktevi till tobias morfar, men han var ju självklart inte hemma ;P så vi åkte hem till tobias istället (eftersom dom bor rätt nära) men där var vi bara en stund sen åkte vi hem till mej igen, å tobias hjälpte syrran att laga ett cykeldäck. undertiden var jag uteå gick . oliver var rätt så grini g ett tsag. hmm undra varför han alltid blir så lugn när han är i vagnen, det bästa som finns. vagnen...
när vi kom tillbaka ar systeryster å tobias inte klara än så jag å oliver gick in, å efter en stund satte jag på en film å hann somna innan tobias kom in igen. som tur var för honom så väckte han mig och sen stannade han här över natten, for the first time :) <3
 

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0