fredag

sista dagen på praktiken idag. det har varit kul ävneom man inte fått göra jääätte jätte mkt, men de har ju blivvit lite schampooneringar å så hela veckan . man lär sig nog en del på att sitta å titta på med. typ hur huon håller osv. jag frågar ju en del under tiden också:)

Jag blev väöckt av pappa halv sju imorse å nu har jag duschat , är lite trött men inte så sjukt som jag har varit de sista dagarna, just nu ligger jag i sängen å äter frukost, haha, de va rätt bra längesen man kunde göra det :P
jagfår cväl lyxa till de lite när oliver inte är hemma, hehe,
jag har sveriges utslag i asiktet så jag sitter nu kritvit i ansiktet med idominsalva överallt. haha, vad ska jag göra åt det????

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0