fredags kväll

imorse så skrattade madde å berättade madde massa roliga saker.
olli-bolli vaknade vid 2-3 och ville sova jämte oss så hans snälla mamma lät honom göra det.
han låt och kliade madde på armen ett tag så jag sommande.
så söt :D
sen så började jag hosta och då kände maddeläääään att någon
kollade på henne så sitter oliver där och bara kollar på:P
så helt från ingenstans så sa han "uuuush" hahahah :D
så söt :D

vi hade matte första lekrionen å gick igenom provet som vi gjorde förra veckan. jag får göra omprov:(
sen hade vi frisörteknin å klippte dockor. de var kul å de gick bra.
sen kom marie till borås å vi åkte till knalleland å jag köpte ett par jeans till mej å feting coola kläder till oliver som hans ka ha på jul å nyår :D jag älskar dom :D ska lägga upp bilder imorgon :D

madde följde med tillbaka till svenljunga igen så nu sitter vi å glor på tv å ska snart se idol antar jag. jag har hört talas om att svenljunga-robin i idol ska få sin pappas corvette om han blir bland dom 3 sista i idol :D å de vore ju fan kul för honom så jag uppmanar alla läsare att rösta på robin i idol ikväll ;D han blir säkert lycklig av detta. (för detta inlägget vill jag nu ha ett personligt tack robin !! :P)

vi har haft kul i skolan idag som vanligt å oliver har somnat redan så de blir bara lugnt ikväll. får la gå å lässa mig rätt tidigt ikväll igen eftesom oliver vaknar typ 6 imrorogn.. kuuuul kille ;D


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0