godnatt sverige

idag har vi haft ruskigt kul i skolan, och sen närjag kom hem så har jag haft de bra med, sprang på mia å hade följe med henne upp till rydins, å sen hämtade jag ollibolli. de tar typ en halvtimme att gå hem från min farmor åfar far så vi var hemma rätt sen, typ lite efter fem. då kom marie å hennes bebis som antaligen ska heta Klara :D så söt. hon är ju född samma dag som min oliver med, fast ett år senare, hon är sjukt liten :) gah:D
oliver somnade rätt sent idag, typ halv åtta(vilket är sent för honom) och han skrek i exakt 10 sek innan han somnade som en stock, snacka om att han var trött. haha .sötnöten :D

igår köpte jag även en ny jacka, riktigt gött eftersom jag är bäst på at tfå urinvägsinfektion så måste jag ha en lång vinterjacka, å de har jag skaffat nu :P
våra frisöressäer ska vara inlämnade imorong. blööööö.jag har ingen insperation. blööblöö säger jag bara,
förövrigt så glömde jag bort min mobil i studierektorns rum idag :P å helt plötlisgt får min kompis ett sms : säg till jannike att hennes mobil ligger hos mej :P//studierektorn

haha, han skulle fylla i ett papper så jag ska få dagisplats. jag bara gick dit å hämtade mobilen å asgarvade :P haha

nu ska jag försöka sova, för ajg är verkligen skit trött. godnatt sverige :)


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0