Haha msn

haha. de va nån som adda mej på msn och började skriva. de va lite kul så jag lägger ut det :P

X Martin/ Think fast, look alive säger:

tjoho jag vet inte riktigt vem du är men jag hittade din add. när jag städade hoppas du inte blev störd av min nyfikenhet


Gacken oliversmamma91.bilddagboken.se ankidahlstrom.blogg.se säger:

haha, what?


Gacken oliversmamma91.bilddagboken.se ankidahlstrom.blogg.se säger:

vart då?


X Martin/ Think fast, look alive säger:

man gör fynd när man städar detär inte så ofta man gör dt


Gacken oliversmamma91.bilddagboken.se ankidahlstrom.blogg.se säger:Haha, vart fan fanns min msn ? HAHA i sthlm?!


X Martin/ Think fast, look alive säger:

ja tydligen...


Gacken oliversmamma91.bilddagboken.se ankidahlstrom.blogg.se säger:

haha ,vad stod det? "galen brud, adda, gacken_91@hot"


Gacken oliversmamma91.bilddagboken.se ankidahlstrom.blogg.se säger:

haha


X Martin/ Think fast, look alive säger:

hahahaha ja det låter som nån lapp du kan ha lämnat


Gacken oliversmamma91.bilddagboken.se ankidahlstrom.blogg.se säger:

Haha, men allvarligt . HAHA , vad stod det ? hahaah


X Martin/ Think fast, look alive säger:

nej bara adress....och gacken...det kunde ju vara vad som helst eller jag kunde inte koppla det till nåt


X Martin/ Think fast, look alive säger:

men du verkar trevlig iaf


Gacken oliversmamma91.bilddagboken.se ankidahlstrom.blogg.se säger:
det är en drog..


X Martin/ Think fast, look alive säger:
oj


Gacken oliversmamma91.bilddagboken.se ankidahlstrom.blogg.se säger:

haha. jag skoja


Gacken oliversmamma91.bilddagboken.se ankidahlstrom.blogg.se säger:

hahah,. försöker bara skrämma dej


X Martin/ Think fast, look alive säger:

 jag gick nästan med på det

X Martin/ Think fast, look alive säger:du kan inte skrämma mig när du ler så fint


Gacken oliversmamma91.bilddagboken.se ankidahlstrom.blogg.se säger:

Haha, de e mitt smeknamn


Gacken oliversmamma91.bilddagboken.se ankidahlstrom.blogg.se säger:

ojdå du har övat

Gacken oliversmamma91.bilddagboken.se ankidahlstrom.blogg.se säger:

Haha, ärligt talat nu martin, vart hittade du min msn?


X Martin/ Think fast, look alive säger:

jag kanske letade efter frisörer....



Gacken oliversmamma91.bilddagboken.se ankidahlstrom.blogg.se säger:

haha, aaa eller knäppa människor vem vet


X Martin/ Think fast, look alive säger:

hahaha du verkar rätt så vettig iaf


Gacken oliversmamma91.bilddagboken.se ankidahlstrom.blogg.se säger:

går man frisör så har man sjult höga betyg , alltså är jag vettig








Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0