lördag igen

igår satt jag , mamma å pappa hos grannen å tjatade massa, om livet osv.
min granne är bäst :) min vän, ,min granne, tack för igår.<3

oliver somnade rätt tidigt igrå ca 7. så han vaknade tidigt inatt med, lite surt eftersom jag kom hem kl 1  från grannens snack. olli har vart vaken sen 5. wiiie ;) Haha, massa kaffe idag med andra ord.
nu har vi precis varit å träffat malin. oliver somnade i vagnen, sen måste han bada eftersom han kletade smör i hela håret vid frukosten, myyspyyys :) haha.

vi ska även fira systeryster idag, så de kommer lite släktingar. hon fyllde åri torsdags så.
jag måste MÅSTE bli bättre på att uppdatera bloggen, skäms jannike!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0