lördag-jobbig natt

oliver har varit vaken jtte mkt inatt, först vakande han runt halv ett och skulle leka, han lekte i sängen mellan mej å madde rätt länge, å jag föröskte bara förklara att man inte leker i sängen, man sover. sen låtsades jag sova tills han till slut somnade, han vakande igen vid fyra å grinade lite lätt..
godmorgon önskade oliver mej kl halv sju då han ville upp. men han ville inte leka på golvet utan leka i sängen, vilket jag inte tycker att man gör.
nu har jag å madde följt min bror till tennisträningen å oliver sussar sött i vagnen ute. de e underbart väder så de blir nog en feting promenad sen, jasg tänkte föreslå detta till madde iaf=)

min syster å pappa är med å letar efter den 90-årignen som försvunnit från svenljunga. http://www.bt.se/nyheter/svenljunga/90-aringen-fortfarande-forsvunnen(983523).gm

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0