lördag

lördag idag, morgon klockan är snart 8 å jag har varit vaken  iett par timmar redan,uuusvh, trött som ett svin.
min faster kommer å hämtar ollenbollen idag, han ska sova hos dom inatt, de ska bli skönt att få en sovmorgon faktist =)
Madde kommer antagligen förbi idag å sen ska jagträffa mia å sen vet jag inte hur de blir, vänner vänner vänner. det är fett skönt att få känna sig som en "vanlig" tonåring ibland, typ på kvällen , bara en sån grej att kunna ta en promenad . de går ju inte om oliver ligger hemma å sover.

nu ska jag kolla busstider så att madde kommer sen ska jag väcka henne :D MOHAHA, jag är hungrig med ju , godiset i påsen brevid är snart slut, haha jag är en hemsk människa ;)


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: jennie (ungmamma17)

Ah va härligt o va barnledig lite ibland :) jag längtar till nästa lördag då har jag barnvakt :)

Kram!

2008-11-15 @ 20:02:11
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0