lördagsmorgon

oliver sov rätt bra inatt fakitst vakde vid fyra tiden å fick krypa ner i mammas säng, myspys. ja har fortfarande inte duschat eller nånting har ätit å nyss varit ute å gått med oliver så att han skulle somna. de tog typ tre min sen sussade han sött i sin vagn, jag tror att jag ska springa å duscha snabbt nu innan han vakanr igen för då blir de ju full rulle igen, de e fett skönt att ta en lite stund för sig själv å slippa stressa i duschen , haha

igår var sista dagen på praktiken jag har tvits jätte bra, å det mest intressanta var faktist att se kontaken med kunderna, riktigt intressant,
jag fick plocka med mej en sån där dust it, tpy ett puder som man har i håret för att få lyft. jag fick inte betal för den sen fick jag med två grejer till typ vax til lghåret .:D gööött :)
de sak bli skönt att komma tillbaka till skolan, men bussrsaaan!!! uuuscha!
JANNIKE PERSSON SÄTT LITE FAAART NU !!
igår när ja kom hem städade jag hela mitt rum faktist på typ en timme, skit fint blev det. men nu efter morgonen när oliver har varit vaken se typ 6 så ser de likadant ut igen . haha , så ovärt att städa ;)

Hiss: Madde kommer nog :D
Diss: tröttheten
Speciella person: Oliver för att han är världens goaste unge :D
Låt: it aint me. baby - j.cash
Klädsel: än så länge mjukis byxor å linne bara :D haha
Jag missförstår: Kenny på sms som vanligt.... :P
Tack: till mej som ska fixa maries hår ;)
Kommentar: "ta bort den han kan inte andas :O :O :O" geroges om oliver när han sov med filten över ansiktet som han alltid gör

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0