natten och måndag

oliver vaknade igårkväll igen å gallskrek, han fick sova i min säng resten av natten, sjukt trött är jag idag :P man sover inte så bra med en liten super varm kille jämte sig :) men de e mys :)
han är så gosig på morgorna, jag älskar morgonana med ollibolli !:)
vi har haft frisör imorse, jag fick föna en docka skulle forma håret .skiiit kul :P tar hundra år . å sen skulle jag göra en fläta i , läraren började, de gick inte alls bra sen för mej , haha blev snett å dant(en speciell fläta altlså :P)
nu har vi engelska , å jag ska skriva nån uppgift om vad jag hade röstat på om jagvarit amerikans medborgare, tjena !
skit lätt .. verklien.. :O

har skjuts hem idag, snacka gott!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: .sandra

Den uppgiften har jag med råkat ur för. Men Ellis fick allt höra vad vi tyckte om den. Usch och fy. :D

2008-11-10 @ 15:09:36
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0