onsdag

det blir inte mkt till uppdatering längre. jag är ingen bloggskrivare längre. tjatar bara skit på någon sida i hopp om att någon ska bry sig :P
jag ska nog lägga ner bloggen helt ett tag, kanske en månad .så kasnke ajg saknar den sen. jag funderar allvarlgit på det!:)

idag slutade vi efter lunch, och jag tog kvart över ett bussen hem, var hemma två . och sprang till min APU plats för att lämna papper, de e ju nu på måndag som praktiken börjar.:) de ska bli kul, ska ju vara i svenljunga med, slippa bussresan, det ska bli riktgit gott faktist!!! :)

sen när vi kom hem så skulle jag å min bror laga mat . vi gjorde soppa å scones. duktigt va =) hehe,
johan smsade å sa att han var i svenljunga. mohahah ,fattar ni johan från gotland var i svenljunga :D jag sprang ut  till vägen å sa hej till honom å hälsade på hans tjej som väntar hans barn :D jag är sjukt glad för din skull johan!! du kommer bli en hel grym pappa, världens-bästa-pappa-johan :D jag tror på dej johan!!!=)

efter maten hällde ja upp vatten så att oliver skulle bada å min bror kom å gorde han sällskap. vill ni veta hur ett badrum ser ut när en galen nioåring å en galen ett åring har badat tillsammasn där i?!?!! jag vill aldrig mer bli påmind om hur det ser ut. hahaha
vatten överallt, lver hela golvet, mattan, byrån, fönsret, fönsterbrädet . allt ALLT var blött. jag torkade vatten i tio minuter.

dom hade iaf roligt !! :P alltid nåt !;)


nu sover ollen bollen sött å jag har precis städat upp hans leksaker å lagt tillbaka filtar å kuddar å dukar å grejer som han blivit grym på att slänga ner på golvet. alltid ligger duken på govlet. inte bra inte bra :P
å han har börjat stänga av tv: en för min lillebror när han tittar. haha, fatta vad sur en galen nioåting blir när en galen ettåring stänger av tv:en 5 ggr på fem minuter. de va rätt mkt liv i vardagsrummet på sleipnersväg 5 kan jag lova dej!


Leine ? jag har försökt ringa dej!


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: emelie, Melvins mamma.

johan från gotland. whuuuut? Känner du mera folk härifrån :O

2008-11-19 @ 19:47:31
URL: http://onlyems.blogg.se/
Postat av: Leine

Vi tränade Olli när han var här. Han blev riktigt duktig med fjärkontrollen.

Jag har varit i borås hela kvällen. Ska du med till kyrkan på söndag?

2008-11-19 @ 22:38:06
Postat av: emelie, Melvins mamma.

haha oobs, det komemr jag inte ihåg ;)

2008-11-20 @ 11:37:46

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0