onsdag 5 oktober

inatt var olli en mys kille, vaknade runt tre ågrät lite. så jag tog upp honom å kramades en stund sen lade jag ner han igen å han somnade utan tårar, snacka om mys att han vaknar å vill ha en kram å sen somna om. det var mys pys
de tog nog en timme innan jag somnade, men de var de värt! helt klart!

imorse så kände jag mej som typ världens hemskaste männsika, oliver ville bli buren av mej hela tiden, min farfar kom men de dög inte utan han ville vara hos mamma, de var jätte mysigt, men jag kände mig skit elak när jag var tvungen att gå. lite svårt att sminka sej var det med med han i famnen, haha, men jag får väl se förjkävlig ut idag ,) haha de e värt det :P

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0