:S

du har faktist ingen anlednibng i världen till att vara pissed på mej, vad har jag gjort för fel? berätta det för mig.

det spelar ingen roll hur jag beter mig eller hur jag ahanterar situationen, du kommer ändå att skylla det på mej,
yeees, gör så, blame it on me. Im sorry for the times that i left you home! i was on the road and you were alone!

only tell me why? vad har du för anledning till att bete dig som du gör? kasta skit på mej å vara sur.
jag orkar inte lägga ner mer energi på det, på att bråka med dej, jag är så fett trött på det, kan du inte förstå det?
antingen är du övertrevlig , fjäskik, eller sur som fan, finns de inget mellanting i din värld?
var är den personen som jag känner? som jag gillar å som jag bryr mej om?!
jag är fett less på detta.

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: jennie (ungmamma17)

Tackar :)

2008-11-29 @ 19:08:51
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0