söndag

idag har min maddeminälskli ng varit här å åroat mej å hämtat sina rosa uggs som jagbeställt åt henne :D aaas fina :D
sprang ner til lfotografen med å kommer att få betal a två å ett för ett års korten. bilderna är grymt fina å jag längtar tillsdom kommer :)
sen hade vi litet släkt träff här hemma , farfmor åfar far å faster å farbor var här å dorg "julklappslapp" :D haha

det ringde precis en försäljare, ofta !!! en söndag kvart i nio!?!?! stööört..
"hej du har varit med i en undersökning på intgernet å som tack för det så vill vi ge dej en present"
Haa??? vadå för present?
"ett par kalsonger faktist! :)"
Hahahha dom har jag inte så stor användning för :P
"du kasnek har någon annan i din närhet som har?"
Haha,mmm en fjorton månaders bebis:P
"mm men man måste ju tänka lite på framtiden också"
Hahah, nejtack de vågar jag inte ens göra ;)
"okej.....tack så mkt... ha en bar kväll. hej"¨
Hahahha hejhej


SKOLA IMORGON :D I LOOONG :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Eliinasmamma

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=106185



BLI MEDLEM JANNIKE :D:D

2008-12-01 @ 00:22:50
URL: http://eliinasmamma.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0