söndag

hade släktkakas igår de va kul väääldigt god mat min mamma gör ! <3
somnade rätt sent igår fastnade på msn så. är fortfarande trött men bra mkt piggare än igår iaf. olli vaknade ca 6 idag, jag å min syster ska städa fars bil strax, hehe, jag kanske ser ut som en bilmekaniker :P haha, overall å grejjer, hahah nejdå :) ingen overall ingen mekaniker p abioslut ingen kamera . haha

jag saknar min madeeläine men imorgon får jag träffa den damen igen :D
undra vad man ska hitta på idag, ska nog smsa mia å kolla vad hon gör:) fast de e långt som satan å gå så ingen kommer orka göra det . haha

jaja :)

nu har jag precis duscaht å ska ut till bilen som sagt.


-Jannike


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0