svar till kommentar - bibbi

Bibbi om svar till kommentar - bibbi:
E det de du har att säga till ditt försvar?? kanske borde ha tänkt på att inte ha blivit med barn i första taget, du e själv ett barn. Tänkt på dom som inte kan ta hand om ett barn eller inte känner sig tillräckligt mogna för att ta hand om en unge, ja då borde dom har rätt till att göra abort. Eller tänk på dom som är missbrukare, eller tvingas göra abort för att deras barn har grova missbildningar är du fortfarande för att dessa personer ska föda barn och låta dem lida resten av sina liv? Vissa borde inte ha rätten till att bli föräldrar och då ska dom ha alternativet för att göra abort.

Okej bibbi, du bör nog läsa om det sista jag skrev, anledningen till bilderna var att jag ansåg att det du skriver är ett personligt påhopp . jag skrev aldrig att de e fel med abort osv. jag bara jämförde dessa mkt olika bilder. read it again !


vill även tacka för alla fina kommentarer :D ni är bäääst :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0