tisdag - madde mitt hjärta <3

madde smsar: mahri säger att jag ska gå ut å gå med stavar istället för att spinna. kan jag ta bussen till skolan med stavarna eller ser jag fet ut då?
HAHAHAHAHHAHAH
jag höll verkligen på att dö när jag fick de smset. HAHAHHA skrattade typ i en kvart ! haHAHA

skulle spinna idag. kul! haha, nooot. så jag å madde fick lov at gå ut å gå istället, med stavar. HAHAH alla lärare på vår skola måste driva med oss, i stan ?! med stavar ?! HEEELL NO. uppgiften var att gå med stavar tillbaka till skolan.
vi hamnade tog våra stavar från studio active , å hamnade snabbt på buss 154 som gick tio min senare.  haha great! kan de bli bättre :D pigga , glada, och utan träningsvärk kom vi senfram till skolan, där vi lämnade stavarna på utsatt plats å sen satt vi å tjatade skit fram till lunch.
fick någon fisk.

efter lunch hade vi svenska, uppgiften att skriva en novell till en tävlig blev vår. grattis. jag började skriva , å har faktist skrivit 1 å en halv sida, men madde däremot fördrev tiden på bubble shooter. som vi använder oss av flitigt i skolan.
lärare : hej tjejer hur går det?
madde : jodå , de går bra, jag är upp i 17000 poäng nu.

HAHA :D du är så söt vännen :D
älsklingmadde åkte med till svenljunga med, massa prat å massa skratt å massa massa massa prat. de e nog de enda vi gör, ordbajsar sönder ! jag gillart :D

nu har oliver ätit välling å allt han äter rinner rätt igenom, så inkomst betyder utgift, dags att byta blöja, mamma jannike fixar.
sen ska han sova sängen, sin egen! nattning i den är något jag rekommenderar till mig själv, hur mysigt  de än är att ha honom jämte så sover vi nog bättre båda två om han är i sin egen.
nattning av oliver sen plugga arslet av mej! har prov imorgon som jag helt lagt bortom minnet, BRA PERSSON!!!!(NOT)
provet är i materialkunskap i frisör. de måste man ju få bra betyg på , annars blir de ju inge bra eftersom de e frisör jag vill bli!
Får se om jag uppdaterar mer ikväll, ananrs syns å hörs vi imorgon, nattinatti!

-Jannike

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Jocke

Lycka till Gumman!

2008-11-11 @ 21:38:55

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0