torsdag

vart hos psykologen idag sen köpte jag fika å sprang bort till sara en stund =) trevligt trevligt =)
var hemma klockan fyra å samtidigt kom oliver hem, han hade badat med far sin i simhallen, haha när oliver kom hem så trodde ja att han fortfarande var blöt i håret men de va babayolja som hade uppfattats som shacmpoo :P hahahaha sött :) han ser ut som värsta flötet i håret . får försökta tvätta bort det imorgon bitti =)

jhar var lite grinig för han var trött å jag lurade ut honom utan vagn för att möta älskade madde som kommit till svenljunga för att träffa meeeej ;D
de går inte fort med vinterstövlar å fet overall men de går . sött , han ser ut som en michilingubbe(STAVNING???)
oliver var grinig av trötthet jasg hittade fruktsallad som någon vänlig själ i huset gjort =)
detta blev mellan mål, tillsammasn med vaniljyoughurt. .:) han sussade sött precis innan sex å komer vakna skit tidigt imon men ändå =)
jag å madde bestlutade snabbt att hon skulle stanna över natten å vi var ute å gick rätt länge, skönt ! sen har vi spelat kort å nu har jag precis duschat
madde är i duschen nu så jag passar på att skriva lite å kolla min msn..

imorogn blire skolan , å vi ska ta tjugo i sju bussen för att slippa allt folk, upp en halvtimme tidigare men de få det vara värt

vet inte än vad som händer i helgen riktigt. tror att ida<3 kommer hem och isf ska jag lätt träffa henne!! ananrs har jag ingen aning faktist.
någon som ska hitta på något kul i helgen??? :)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0