tråkiga tisdag

dåligt väder=dålig dag

idag är det en opepp-jannike som skriver. jag hatar regn, mina skor är piss blöta å mina sockar likaså, jag har haft vantar på fötterna för att få tillbaka känslen, vantar?! ser ut som om jag har en extra tå, som nån gorilla eller nått. ofta jannike

ska gå lite tidigare idag så att jag hinner med tre bussen hem, familjerätten, wiiiiiie(noooooot)
blir så less på såna här dagar,
uppdatering ikväll om hur det gått, vi ska diskutera julen och fortsättningen på umgänget.
fick reda på igår att "pissningen" inte gått som den ska, det är fan inte okey. jagblirsursomsatan. vad har du allt dölja?

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0