denna lördag

trött som satan idag, har varit på promenad med en trött kille precis , så han ligger i vagnen å sussar just nu. gött, nyttigt att sova ute även om det är lite kallt, men med bra kläder å filt så går de ju alldeles utmärkt :)
har varit å tjatat lite skit med micke(ja din bror frida) han hade en sjuk dotter hemma å var inte jätte pepp ;) de får man ju förstå. :)
min moster är här med , olli har fått ett sånt där bebispiano , tur att ljudet går att skruva ner annars lär jag få ryck på det ;)

idag ska vi iväg å bowla, far fyllde ju år förra helgen så vi ska bowla sen ut å äta nånstans, jag röstar för kina mat :D gööött :D

nu måste jag kolla till min son så att han inte vaknar där ute å blir helt förskräckt, haha :)

Ciao


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Ajabaja....................................



Nå, åker du till Lindapinda i veckan eller är du hemma?



Puss på dig.

2008-10-25 @ 22:38:41
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: F r i d a

Jag kommer senare idag.. Vi ska ha kalas för C här först, sen så åker jag med mamma hem

2008-10-26 @ 08:47:44
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0