Helgen:) grattis till olli och grattis till marie :)

vi har haft kalas hela helgen för olliboll, nu är han ett år. det är sjukt, tanken är helt galen. Han är ett år!
på lördagen var det kalas för vänner,riktigt trevligt, massa tårta och massa tjejsnack, stackars oliver ;) hehe,
tack alla för helgen!!!
söndagen tillbringades med de närmaste släkten, trevligt det med! :)
Oliver har fått massa fina presenter och jag har nog gått upp ett par kilo av all tårta under helgen ;) hehe. god var den iaf ;)

MIN OLLIBOLL ÄR ETT ÅR !!

och marie har fått sin lilla tjej, har varit där idag och hälsat på och lämnat bilbarnstolen så att hon kan komma hem, hon var helt underbart söt . 2,5 kg gaah så liten har oliver aldrig ens varit. shiet :) så söt . ville ta med henne hem, men vågade knappt ta i den lilla kroppen, tänk ett så oförstört liv, tack marie för att jag fick komma! GRATTIS återigen till marie, och bra för dej unge att du kom ut någon gång ;) hehe, vi höll på att längta ihjäl oss ett tag nu det sista. hoppas ni får åka hem snart, jag önskar er verkligen all lycka marie å bebisen som än inte har något namn, ni förtjänar det!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Linda

graatz olli :D

2008-10-07 @ 12:50:24
URL: http://lindabjuvander.blogg.se/
Postat av: .sandra

Nu tycker jag att det varit tyst för länge från din sida. Både här och på bilddagboken. Tråkigt! Men jag hoppas att allt är bra med dig iaf:)

2008-10-07 @ 17:43:16
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Absolut! Hör av dig när du är hemma ifrån skolan, puss!

2008-10-08 @ 12:28:17
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0