idag

idag har de hänt massa saker, har färgat å klippt håret på sabina(svenljungatjej) och varit på promenader med ollenbollen så han skulle sova. å nu ikväll så sprang jag förbi mia å hämtade/lämnade kläder å sen gick jag för att träffa min älskade vän ida! som jag inte sett påsjukt länge. jag får typ ryck :O
känns som att jag hunnit med sjukt mycket saker idag. hinner inte skriva allt just nu :) ida är ju häääääär:D hos meej :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: .sandra

Nu när jag ser att du redan haft en försökskanin så kanske jag vågar fråga om du skulle vilja klippa mig någon gång med? :)

2008-10-29 @ 22:16:48
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0