kvällen

jag å min kära moder har varit på familjerätten idag och pratat, det var riktigt bra faktist, käns bra. alltid bra att rensa luften osv.. skönt!
sen åkte vi till seb&sofie och jag hittade två tröjor som jag sjuukt gärna ville ha, de blidde bara en av dom, men jag kommer att dö utan den andra :O
vill vill vill ha :D
när jag sen kom hem så skulle jag fixa hem olliboll , å då bad min farmor å farfar snällt om att han skulle få sova där,
tveksamt VÄLDIGT tveksamt sa jag ja....
första timmen varjätte jobbigt "han ska inte sova hemma idag :O"
jasg åt å så å sen ringde jag å grattade mia å johan, å besätmde att ta en promenad med mia, å hämta mina jeans täntke jag, men fick jag det ? neeeej :P jhahaha
jag fick med mej två par av hennes istället, jaaajaa , de blv ju bra det med :D jhaha, har iten prövat dom, men vi tror på detta ;)
fick även se mias nya lägenhet, myspys !:) blev chockad över hur välskött den var ;) haha :D

imorgon har jag lite sovmorgon, dels att jag är själv på morgonen, och att jag ska ta tio över åtta bussen istället för sju, för vi sak gymma imorogn, skulle egentligen simma, men de e ju fett jobbigt å kommer va sjukt mkt folk, så jag gymmar med madde å den där benno istället ;) hahaha :D ne men de blir nog bra, har en känsal av att de inte kommer bli jätte skoj på ett gym men jaaja, slit å släp, heter det inte så?

jag är jätte trött å ska strax göra mitt första försök till sömn, utan olliboll, de känns knäppt. just nu vill jag bara hämta honom, men det ska jag inte göra . nej nej nej, jannike ska inte hämta honom fast de e sånära att jag är där om en halvtimme om jag går, nej jannike, nej!

Dagens:
Hiss: Bubble Shooter och Madde
Diss: VÄDRET
Inköp: En svart underbart söt kofta.
Speciella person: mormors gestalten - min familjerättentant


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0