hemma igen

shiet va skönt att komma hem tidigt idag. slutade 11. skulle äta å sen var mina grejer inlåsta så vi missade bussen kl 12. vi gick bort till elias för att tjöta lite, men han var så upptagen så vi gick ut på stan istället, och fick ta ett bussen hem, trevligt !
haha, jag fick skjuts hem av jennifer som kom på cykel, i goda grannars lag heter det inte så!?
i helgen blire gbg och jimmy å jessica, msåte ringa dom ikväll å kolla så att allt är lugnt å så :) ska bli skööj :)

jag testade iaf ringa, du svarade inte, vad ska jag mer göra? antagligen fattar du att det är jag . vi får väl se. nu ska jag plugga ska läsa engelska bok och göra den där frisörbudgetgrejen, det är faktiskt riktigt kul! hoppas på att få lite hjälp av frisören som jag mejlade tidigare idag !
Oliver är hos pappa robert just nu så jag får väl se till att plugga på som en galning

VARFÖR FUNGERAR INTE MSN !?

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0