21/12 09

Svar till kommentar:

Nej jag har aldrig ångrat mig i valet att jag behöll oliver. jag är stolt över det jag har , å det jag åstadkommit. jag har gett en människa det finaste man kan ge någon, livet!

det finns inget som kan ändra det faktum att jag alltid kommer att älska honom och stå för det jag gjort. jag ångrar ingenting, jag står för de strider som blivit, för de strider jag haft, å för alla strider som kommer att komma. han är värd alla dom.

och nej jag kommer inte att komma till en punkt då jag ångrar mej.

jag har vunnit allt genom att besluta mig för att föda mitt barn, det är det viktigaste i mitt liv och har varit sen dag ett, att jag har honom.
jag prioriterar inte resor, festande osv.
han är vitkigast, thats it, nothing else matters.

att få ge kärlek till en familj som är min är det enda som betyder något för mig .

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0