21/12 09

bröd, fudge, pepparkakskola och pepparkakor DONE DONE DONE !! :D
vi är duktiga jag å olli :D
borde bli hemma fruar :D
behöver dammsuga med... blir lätt rätt så JÄÄÄÄTTE mkt stökigt i köket när en tvååring ska vara med på allt det här. haha är helt mjöliga !

Swwweeeet blir av med soffan i veckan:D gottgottgott :D slippa ha den i hallen haha. börjar störa mej, faktum är att jag är så lat att jag tycker de e jobbigt att gå runt den :P hahaha

nu blir de rorri racer bil å mys i soffan med lilgrabben!

den stora versionen av älskling blir sen idag fuuuuuck blir nog massa bad å te, kanske orkar mej på sån där kroppsskrubbning haha mamma lyx


 
OCH FRÖKEN LINDA GUSEN!!! JAG TYCKER ATT DET ÄR DAGS ATT FÖRNYA MIN HEADER !!!!!!
jag tar mig friheten att tilldela dej den äran att göra den. vsg ! ;D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0